28 Feb 2012

UNTUKMU WANITA~~


hai u alls~~..dipendekkan cerita,beberapa hari yang lalu kan,saya ada TERwalk ke blog hiburan la jugak katakan....gambar artis wanita kita tu.baru jugakla...fuh!!.tajuk tu dah mantap dah..gambar??..tak yah nak cakap la~~..so,mula la orang nak komen tu komen ni,salahkan ni salahkan tu....
bagi saya yang perasan awesome ni la kan....tu bukan salah siapa2 tau,tu salah orang tu sendiri,saya rasa la kan,dah cukup rancangan2 kat tv yang bincang pasal akidah ni..aurat tu semua..kan3..so??..nak salahkan negeri dia pulak?..kalau dah negeri buat undang2 suruh tutup aurat,saya rasa tu bukan salah pihak negeri tu kalau ORANG tu tak tutup aurat..ORANG tu yang salah ok,so..
for the girls..sayang...im still young..tapi,saya ada hak jugak kan nak mengemukakan pendapat saya kan~~,,girls,tutupla aurat..kalau tak nak pun tutup aurat,janganlah terdedah sangat,kesian kat husband kita nanti tau..(ups!!..nak kahwin sangat dah ko?.haha)..lelaki ni tak da nya la nak yang terdedah2 ni,,dorang suka tengok je..maaf ea kaum Adam..dah memang lumrah manusia,suka je tengok cantik2 kan..apatah lagi yang tersembunyi tapi nak didedahkan...lagi la tak kelip mata tu...as a prove,i ada jumpa komen lelaki ni..korang2 tengok ea..dan korang fikirla..



see that??...lelaki tu yang mengaku sendri kan~~..for me,apa yang kita ada tu,biar muhrim kita je yang nampak nye..janganlah nak dedahkan sangat~~...

ok,kalau saya la kan,saya memang pegang prinsip saya ni since kat sekolah menengah..

aku takkan bagi bukan muhrim pegang aku,or nampak apa yang tak patut dorang nampak..aku selalu je fikir,kalau dah dedahkan semuanya,,.kesian kat suami aku nanti,no,no,no..untuk suami i je..:)..


ok u alls....muhasabah diri sat na..:)..hee..
saya minta maaf jika ada yang terguris,tergores,terkoyak hati bila baca entry saya ni...saya hanya menulis apa yang saya rasa elok untuk dikongsikan..terima kasih..:)..
peace yaw!!..:)

2 comments:

  1. ppuan sng masuk syurga..sng pula msuk neraka..

    sme2 la kite jadi ppuan yang baik2 :)

    ReplyDelete