7 Dec 2012

Aku Tua Tak Tentu Pasal

Assalamualaikum rakyat jelata semua...
Sekian lama tak menghupdate blog aku yg dah nak bercucu cicit dah labah labah kat sini...i have to tulis entry baru..yeah!!..


AKU DAH TUA

sekian..happy birthday to me...:)..aku rasa lah sweet18 ni la yang paling sweet birthday bagi aku..sebab!!



  • Ada orang yg wish face to face...before ni takdak ke??..
  • Orang first yg wish kat aku adalah lelaki yg aku benci a.k.a heart him...:D..
  • Dapat gimik free dari classmates..
  • Dapat entry satu dari akak yg cun melecun penderma cupcakes
  • DLL...haha!

So,let me tell u apa yg best,

u know what,selama ni betday aku asyik2 kena cuti sekolah,yela,ada meh budak sekolah time cuti sekolah!!..Trick..haha...oleh sebab cuti sekolah,takdak la yg wish betday face to face..sob,sob,sob.. dgn adanya short sem,betday aku pon dapat la di face to face kan greeting nya..kesian tak kesian kat aku..
dorang2 ni la yg tukang wish nya..

taken by Maira'..thnx syg,hari ni punya picture..7.12.12



aku sudah kecik..:')..aku pon tak tau umur aku berapa time ni..now i'm 18!!..aku masih besar..


kamsahamnida Mila..:')..sticker note aka birthday card..aku baru tua..korang dah lama tua..so ajarin gua dong gimana perilakunya orang tua2..:D



dorang2 ni la yg tukang buat gimiknya..sweet..:'),terharu la korang,(harap bersabar dgn jalan cerita gimik ini..

tersebut lah kisah di dalam sebuah bilik dimana penghuninya sibuk belajar mengenangkan nasib keesokannya kuiz,aku adalah salah satu penghuninya,ketika aku sibuk belajar,tiba2 sebuah tangan meletakkan handphone(hp)nya di meja belajarku,
aku berfikir,oh,itu perkara biasa,,aku kembali belajar seperti biasa,tiba2 lagi,hp itu berdering,aku pun menjenguknya,ku lihat di skrin telefon itu..
hepi besday
 oh,reminder!..eh silap.,oh,peringatan!hahha...ku tekan butang(button) snooze,
lalu ku berikan kepada empunya diri,sejurus selepas itu,seorang lagi penghuni bilik itu memberikanku hp nya lalu ku tekan butang play,terdapat seekor kucing comel menyanyikan lagu Happy Birthday untuk aku..sweet je..:')thanx syg2 ...Mila,Maira',Kak Long,Irah..
Irah terima kasih sebab sudi jd rapper utk lagu betday aku...:),


importantly,lelaki itu!!..:)..org first wish kat aku..thanks a lot..kau buat aku tersengih-sengih dan jadi gila hari ni..:'),thanks bengong,
ok,siap!..aku harap aku dapat fulfill wishlist akak tersayang aku ni...Kak Lina a.k.a Cik Lyeen..syukran sebab buad entry yg buad aku terguling menangis mcm lagu hindi....:)..

5 comments: