22 Jun 2013

Sem Baru Aku

Assalamualaikum wahai penghuni alam..
Im sorry la peeps dah lama tak update blog nye pon ni..hee
aku tak hilang pon,,selalu je online bukak blog aku ni dgr lagu.haha..nak update tapi malas..
sekian..haha!!..today story.



ok,,nak dijadikan cerita,,i baru je start sem 1 2013/2014..i  hope this sem will be my last sem..aminn ya Allah..ok..start je sem baru..aku rasa macam terkejut bapak kau!!..yela..aku kat Sabah kot...hui hui..adakah org dgn bahagianya balek kolej ??adalahhhh kot...org yg ada affair ngn student kt kolej dia..haha..ok..
ada part penting aku nak cerita sem baru aku ni,,,
first..roomates!!..Biha,,ottokae...roomate lama aku..sem ni dia dah tak sebilik ngn aku ngn mek...
Biha takde msaok ahli baru dua org...sorg Pahang sorg lagi KL..Hani and Aisyah,,Phy Sc and BioSc..hebat belaka roomate aku ni...
Secondly...bilik aku!!!.facing Mahallah lelaki!!..ottokae...aduhai nasib badan,,,apa salah aku,,sampai dapat bilik kat situ..dahla tak bole bukak tingkap...oh lupa!..boleh..boleh bukak tingkap,dgn syarat langsir tutup..ok!.langsir tu kena paku supaya tak terbang melayang ditiup dek angin..Ish,,benci aku..takpela..
Stop complaining..bersyukur la dapat free bilik tu,..ada student lain nak cari bilik..kena sewa lagi..dont u think??.ha..gitu la cerita dia..
haa..benda sebenar aku nak cerita ni this weekend..haha..cuti kan
Aku ikut mek balek rumah akak dia yg baru nikah tu..pengantin baru la katakan..ha..
kat BUkit Jalil  
For your info la kan..i never been stayed kat rumah kawan before ni,,ni my first time,,AWKWARD
hahaha..tu je aku mampu katakan..
Tapi best la...akak mek masak sedappp..huuu...
more..akak mek bawak jalan2..heeee...belanja makan pulak tu...first night aku ikut dorg dapat minum abc..sedap habaq kat hang!!..haha..esoknya..akak mek masak ..sedaappppp lagi..hee..puas aku makan..Alhamdulillah..esok ni nak balek awal dah..mek gedik!!..haha..tinggallah lagi aku sorg2...
aku rasa tu je la kot..ada benda lagi aku nk cerita actually..next enrty la..heeee


p/s: to those yg follow aku tu..minggu depan insyaAllah misi aku follow back korang k syg2..:)


No comments:

Post a Comment

Post a Comment